رئيس مجلس الإدارة
أشرف رشاد
نائب رئيس مجلس الإدارة
دينا عبد الكريم
رئيس التحرير
أحمد ناصف
رئيس مجلس الإدارة
أشرف رشاد
نائب رئيس مجلس الإدارة
دينا عبد الكريم
رئيس التحرير
أحمد ناصف

شيرين عبدالوهاب: «حسام حبيب فضل يستفزني لحد ما حلقت شعري»

نشر
مستقبل وطن نيوز

كشفت الفنانة شيرين عبد الوهاب أن طليقها الفنان حسام حبيب تسبب في الأذى لها بعدما ظل يستفزها حتى قامت بحلق رأسها ، قائلة:" وأنا أصريت فيما بعد على تقديم  حفل وأنا حليقة الرأس حتى لايتعرض بناتهي لعقدة".


تابعت خلال مداخلة هاتفية ببرنامج “ كلمة أخيرة الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على شاشة  ON:” تأذيت من نفسي أني طلعت أغني وشكلي كده بس أنا قوية وبتحمل ومكنش فيه حاجة ممكن أعملها عشان بناتي".

وواصلت:"لما رجعنا بعد الطلاق البائن نكص عهده وعاد لممارساته  مرة اخرى وبدأوا البنات   يشوفوا نفس الخناقات  ونفس التصرفات  وكان بيدخل في كل شيء وكل صغيرة وكبيرة لأنه إنسان فاضي معندوش شغل".
 

أكملت :"كرهني في عيشتي وبناتي، وقت حلاقتي لشعري هو السبب فيها جالي في فندق الفورسيزون وقتها  وأتخانق معايا وصالحني  وقلتله امشي دلوقتي لحد ما أهدى لكنه أصر على البقاء وقلي إنزلي معايا دلوقتي للمأذون عشان نطلق وقلتله  يعني أنا شريين عبد الوهاب أبقى نازلة في أوتيل أنزل بقميص نوم عشان أتطلق، طيب ماتروح ياعين أمك تجيب الماذون في الاوتيل أو تقف زي الرجالة وتقلي إنتي طالق وتمشي لكنه رفض  ظل يستفزني لحد ماحلقت شعري بالماكينة ".

واستطردت : "بعد ما رجعلي شفت المر تاني  معاه وكنا بعد الطلاق وفي إطار المحاولة للرجوع فتحنا شركة مساهمة مصرية ويرأس  مجلس الإدارة بها حتى تنتج الاعمال لكن مافيش فايدة ".

وكشفت أن حبيب ظل  يتهمها بأنه بسبب تصريحاتها أصبحت الناس تتهمه بسرقه أموالها ورفع السلاح عليه .

وحول نفيها عبر أحد الأسئلة على إنستجرام حول إستغلاله ماديا لها قالت : “ده صحيح كنت بقله خد فلوس إنت بتساعدني  كان يرفض لكن في المقابل  كنت متولية مصروفات أهله ووالدته عبر شيكات دورية تذهب إليها كعائد  لشهادة تم تخصيصها لمدة ثلاث سنوات على أن يتم توجيه العوائد لأسرته   حتى الشقة التي يقيمون بها الآن دفعت فلوسها لحد آخر السنة، وبالفعل حسام  ما خدش فلوس بإيده   لكن كنت بدفع لامه عشان مش هتعرف تعيش ومش شغال”.

 وجددت الحديدي السؤال  : "إنتي بتحبيه   ولالا ؟ لتجيب ساخرة : حبته عقربه ما تقوم منه أنا في حياتي لم أتعرض للأذى من اي شخص مثلما تعرضت معه ده إنسان قلبه إسود  وفاضي وبيغتاب كل الناس ولو كنتي إنتي يالميس صحبتي  كان اتهمك أنك بتحاولي تفرقي بيني وبينه ".

عاجل