رئيس التحرير
أحمد ناصف
رئيس التحرير
أحمد ناصف

هل الخلاف بين تامر حسني ورامي صبري وعمرو دياب حقيقي؟.. تامر حسين يكشف

نشر
مستقبل وطن نيوز

كشف الشاعر الغنائي تامر حسين، حقيقة ما يتم تداوله خلال الفترة الماضية على مواقع التواصل الاجتماعي والأخبار، عن وجود خلافات وعداوة بين الفنان عمرو دياب والفنان رامي صبري، والفنان تامر حسني، مؤكدًا على أن جميعهم أصدقاء.

ونشر تامر حسين عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك – Facebook" تغريدة كتب فيها: "واضح إن في ناس بتتحداني وفاهمة إننا أعداء يا جماعة والله العظيم إن كان رامي صبري ولا تامر حسني مفيش بينهم وبين عمرو دياب أي عداوه لا من بعيد ولا من قريب ده كل احترام وتقدير، ولو منشنتهم والله هايتفاعلوا ويغنوا عشان تتأكدوا إن مفيش بينهم وبين الراجل عداوات وحُب متبادل إحنا فى وقت تكاتف مش صراعات".

وأضاف "حسين" في منشوره: "طب أول تحدي رامي صبري.. الناس ماتعرفش إنك ملحن أغنية كلامي من شهرين للهضبة بس مش نازلة الألبوم ده بس موجودة وإنك بتحبه جدًا ومفيش بينكم أي مشاكل تقبل التحدى ولا؟ أغني أنا".

واضح ان فى ناس بتتحدانى وفاهمه اننا أعداء ياجماعه والله العظيم ان كان رامى صبرى والا تامر حسنى ما فى بينهم وبين عمرو...

تم النشر بواسطة ‏‎TAMER HUSSIEN‎‏ في الثلاثاء، ١٥ ديسمبر ٢٠٢٠

ليقبل الفنان رامي صبري التحدي وينشر عبر صفحته بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" مقطع فيديو يظهر فيه وهو يغني أغنية الهضبة الجديدة "محسود" والتي تأتي كثاني أغاني ألبومه الجديد "أنا يا لأ"، ليرد عليه عمرو دياب معبرًا عن حبه له.

عاجل