رئيس مجلس الإدارة
أشرف رشاد
نائب رئيس مجلس الإدارة
دينا عبد الكريم
رئيس التحرير
أحمد ناصف
رئيس مجلس الإدارة
أشرف رشاد
نائب رئيس مجلس الإدارة
دينا عبد الكريم
رئيس التحرير
أحمد ناصف

«دلوقتي عجبناكو».. إطلالة بهاء سلطان تثير موجة من التعليقات على السوشيال ميديا

نشر
بهاء سلطان
بهاء سلطان

تصدر المطرب بهاء سلطان التريند بعد طرح أغنية جديدة على يوتيوب "دلوقتي عجبناكو"،  حققت مئات الآلاف من المشاهدات في ساعات معدودة في الوقت الذي حظي فيه بهاء سلطان بالعديد من التعليقات بسبب إطلالته المميزة التي ظهر بها على البوستر الدعائي للأغنية. 

بهاء سلطان

وتجاوزت أغنية "دلوقتي عجبناكو" للفنان بهاء سلطان، حاجز نصف المليون مشاهدة، بعد أقل من 24 ساعة من بعد طرحها عبر  "يوتيوب"، ليتصدر بهاء سلطان محركات البحث وصفحات التواصل الاجتماعي ويصعد إلى قمة التريند.

إطلالة بهاء سلطان 

إطلالة بهاء سلطان المختلفة باتت حديث السوشيال ميديا بهاء سلطان وأثارت موجة من التعليقات على السوشيال ميديا، وهو يظهر على البوستر الدعائي لأغنية "دلوقتي عجبناكو"، مرتدياً ملابس طويلة وفضفاضة باللون الأبيض، وزيّن رقبته بقلادة طويلة، في الوقت الذي ترك فيه شعره منسدلاً على كتفيه.

بهاء سلطان

أغنية بهاء سلطان الجديدة 

وأغنية بهاء سلطان الجديدة "دلوقتي عجبناكو" من كلمات منة القيعي، وألحان عزيز الشافعي، توزيع أحمد عادل، مكس ماهر صلاح، ماستر جلال حمداوي، وهي أول تعاون بين الفنان بهاء سلطان، وشركة روتانا للصوتيات والمرئيات، بعد انفصاله عن المنتج نصر محروس وانتهاء أزمتهما التي استمرت عدة سنوات، وحالت دون تعاون بهاء سلطان مع أي جهة أخرى لسنوات طويلة. 

بهاء سلطان

كلمات أغنية «دلوقتى عجبناكو» 

وتقول كلمات أغنية بهاء سلطان الجديدة "دلوقتي عجباكو": "دلوقتي عجبناكوا، ما كنا حلوين ومعاكو! فجأة الشوق آهو جابكوا طب إيه كان مشّاكوا؟ أيوة إحنا إحلوينا، لأ وكمان بقينا صعب يخش علينا كلمة ودمعتين، كنا زمان حاجة تانية غلب وطيبة الدنيا، كنا بنيجي ف ثانية كنتوا ساعتها فين؟.. دلوقتي بقينا فلة، ده إنتوا كسرتوا ورانا قلة، ومشينا وسايبينها على الله، كده فجأة وجعناكوا، عارفين أيوه قسينا نشفنا ورانا رمينا دنيا بنت لذينة يوم سلف يوم دين، والله مش ندية ولا عِند ولا أذية أصل المواضيع ديا خلصت من سنتين، دلوقتي إتقدرنا ده إحنا ياما إتكدرنا، يلا قدركم وقدرنا تيجوا بعد ما ننساكوا".

بهاء سلطان

آخر أعمال بهاء سلطان

وانتهى الفنان بهاء سلطان من تسجيل الأغنية الدعائية لفيلم "المطاريد" الذي يقوم ببطولته الفنان أحمد حاتم، والذي تم الانتهاء من تصويره مؤخرًا، وتجرى حاليًا أعمال المونتاج والمكساج؛ تمهيدًا لطرح الفيلم فى دور العرض خلال الفترة المقبلة.

بهاء سلطان
عاجل