رئيس التحرير
أحمد ناصف
رئيس التحرير
أحمد ناصف

سيرين عبد النور: «حاليا الأمهات مدلعين بالمقارنة بأمهاتنا»

نشر
مستقبل وطن نيوز

قالت الفنانة سيرين عبدالنور ان وجود النجوم على السوشيال ميديا يجذب الناس ويؤثر فيهم، وعشان ده يحصل لازم نكون علي طبيعتنا، و في يوم عيد الأم أحب أقول أنا كتير مبسوطة وفخورة بعيلتي، جاء ذلك خلال مداخلة لراديو هيتس.

وأضافت مهم جدا للعالم العربي إنه يشوف إن الفنان شبههم، ويشوف أمومة الفنانات، والأمومة حاجة فيها إخلاص وحياة كاملة، فالأم هي الحنان وكل الأحاسيس الجميلة، والعيلة بالآخر أم وأب. 


و تحدثت عن والدتها فقالت: أمي كان عندها 4 أطفال بدون ما يكون فيه حد يساعدها، والجيل السابق كانوا بيعانوا في تربية الأطفال، حاليا الأمهات شوية مدلعين بالمقارنة بأمهاتنا.

واحب أوجه رسالة، لكل امرأة: “اليوم للأسف بنعيش حالات طلاق كتيرة، وكتير من الستات تخاف من الزواج عشان ما تطلقش، ولكن أوعي خوفك من الفشل في الزواج يمنعك من إنك تكوني أم، عشان دي الحاجة الوحيدة اللي ممكن تندمي عليها في حياتك”.

و اختتمت قائلة : أحضّر حاليًا مسلسل "العين بالعين"، مع الفنان رامي عياش، وهنبدأ تصوير بعد شهر إن شاء الله، وتدور قصة المسلسل حول شاهدة على جريمة قتل وطول الوقت بيلاحقها شخص يحاول قتلها في إطار من الإثارة والتشويق، وبشكر الإعلام المصري لأنه دايما جسر تواصل بيني وبين المصريين، وفخورة بمصر وبحكي لكل العالم عنها و بعتبرها بلدي التاني.

عاجل