رئيس التحرير
أحمد ناصف
رئيس التحرير
أحمد ناصف

ظهر رفقة شيرين وتحدث عن تسجيل والده.. حسام حبيب: «حسبي الله في الشخص ده»

نشر
مستقبل وطن نيوز

ظهر المطرب حسام حبيب، رفقة زوجته في مقطع فيديو، عبر موقع تبادل الصور والفيديو.

وأكد أنه سيلجأ للقضاء للحصول على حقه هو وزوجته الفنانة شيرين عبد الوهاب، بعد محاولات أشخاص مقربين من أسرته لتشويه علاقتهما.

وتابع في الفيديو "أنا تزوجت شيرين عبد الوهاب وهى أنجح واحدة في الوطن العربي، ولا تحتاج لأحد ، هذا الشخص القريب جدا مني مش أول مرة يأذينى وآسف إني بقول عليه هذا الشخص رغم قربه منى، كفاية وحسبى الله ونعم الوكيل، هذا ليس معناه ضعف، وإذا استمر هذا الشخص فأنا قادر أجيب حقي بالقانون حتى لو كان قريب مني".

 وأكد أن التسجيل المنتشر صحيح، ويحاول الافتراء وخراب البيوت.

وكانت شيرين واصلت دفاعها عن زوجها حسام حبيب، وذلك خلال بث صوتي على حسابها الشخصي بموقع “تويتر”.

وقالت شيرين: إن حسام ليس معه أي توكيلات منها، أو بطاقات بنكية “فيزا” خاصة بها، مؤكدة أن ما يتردد في وسائل التواصل الاجتماعي غير صحيح.

وأضافت شيرين “ كل اللي بيتقال غير صحيح، لأني أنا كلي ملكه، ”فِيَز" إيه تكيل إيه؟ جوزي ابن عيلة وعيلة محترمة، ومقبلش حد يتكلم عنه كدة لا هو ولا أمه".

وتابعت “مفيش منه خلاص الناس اللي زيه مش موجودين بقالنا 4 سنين متجوزين لو عاوز يستفيد مني كان عمل حتى غنوة سنجل لنفسه لازم الناس يكون عندها عقل وتشوف.. الراجل صاينني وصاين عيالي”. 

وأردفت “كل الناس بتتخانق وتختلف لكن هو بيحبني أكتر من نفسه.. أنا حاسه أنه بيحبني وربنا عطاني مؤشر وقلب أحس بيه”. 

واختتمت شيرين دفاعها عن حسام حبيبت، بقولها: "حسام مبيستغلنيش وكفاية إنه طلع من حياتي كل الناس اللي بتستغلني بجد.. طلع من حياتي كل التعابين والحجات الفاسدة".

لمشاهدة الفيديو اضغط هنا.

 

 

عاجل