رئيس التحرير
أحمد ناصف
رئيس التحرير
أحمد ناصف

«هيحصلي إيه أكتر من كده».. منة عرفة: تعرضت لحادثة وحروق وغدة ومرض مميت لكلابي

نشر
مستقبل وطن نيوز

أكدت منة عرفة أن هناك من ينظر إليها في حياتها، ويتسبب لها في كارثة تلو الأخرى، مطالبة مثل هؤلاء بالخروج من حياتها، حتى تستطيع أن تعيش في سلام بعيدًا عن الحوادث والأمراض.

ووجهت منة عرفة، رسالة للأشخاص الذين يركزون في حياتها مما سبب لها العديد من المشاكل، وهي تقول في فيديو عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، قائلة: "عايزة أوجه رسالة للأشخاص اللي حاطين مناخيرهم جوه حياتي.. أنا هيحصلي إيه أكتر من كده إيدي كلها محروقة، وعملت حادثة بالعربية، تعبانة وهعمل أشعة على المخ، وطلعلي غدة حتى كلابي جالها مرض بيموت، في إيه تاني ممكن يحصلي؟".

أضافت منة: "يا ريت الناس دول يشوفوا حد تاني، مش لازم كل حاجة عليا، خلاص يا جماعة بلاش يحصلي حاجة أكتر من كده، والحمد لله على كل شيء، الناس اللي حاطة عينها ومناخيرها جوه حياتي أبوس إيديكم ارحموني، بقالي 20 يومًا مصايب بتحل عليا معرفش منين، بقول الكلام ده للناس اللي بيقولوا حياتي زي الفل ومعنديش مشاكل".

يذكر أن آخر أعمال منة عرفة مسلسل "إسعاف يونس"، بطولة محمد أنور، سارة سلامة، هشام محمد شرف، محمد علي رزق، إيمان السيد، منة عرفة، هناء الشوربجي، أحمد محارب، حسين حجاج، وآخرين، ومن إخراج معتز التوني، وتدور أحداثه في إطار كوميدي حول طبيب يجسده محمد أنور، لديه طموحات وأحلام يتمنى تحقيقها، ومع تتابع الأحداث يدخل في قصة حب مع سارة سلامة. 

عاجل